W lipcu swoją premierę w perfumerii internetowej Sephora miała marka Rare Beauty. W wybranych perfumeriach w Polsce klienci mogą przetestować bestsellery marki.
Selena Gomez przez 3 lata pracowała nad stworzeniem wyjątkowej marki, która nie tylko oferuje kosmetyki, ale również pomagałaby ludziom budować ich poczucie wartości i celebrować to, co czyni ich wyjątkowymi i niepowtarzalnymi.
Co oznacza „Rare”? Dla założycielki słowo to „oznacza, że jesteśmy autentyczni, stworzeni, aby być tym, kim jesteśmy, a jesteśmy wyjątkowi”.
Rare Beauty oraz fundusze wpłacane przez partnerów marki, są przeznaczane na wspieranie działalności Fundacji Rare Impact Fund, która dba o dostęp do środków ochrony zdrowia mentalnego.
Marka oferuje między innymi bazy pod makijaż, podkłady, korektory, płynne i kremowe róże do policzków, płynne rozświetlacze, produkty do brwi, eyeliner, płynne cienie do powiek, kremowy tint do ust o konsystencji musu, matowe pomadki, błyszczyki oraz wegańskie pędzle do makijażu. Gama kolorystyczna jest niezwykle szeroka. W ofercie jest dostępnych 32 odcieni, z pewnością każdy znajdzie swój idealny.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Zdjęcie główne: kinkates z Pixabay